REGULAMIN XX MIEJSKIEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO
„MÓJ TEATR”
PATRONAT HONOROWY:
- Prezydent Miasta Chorzów
ORGANIZATOR:
- Młodzieżowy Dom Kultury w Chorzowie
WSPARCIE KONKURSU:
- Stowarzyszenie Chorzowskich Artystów Plastyków
PATRONAT MEDIALNY:
- portal „chorzowianin.pl"
- CELE KONKURSU:
- Uwrażliwienie na piękno sztuki teatralnej.
- Popularyzacja teatru we wszystkich jego formach.
- Promocja plastycznej twórczości dziecięcej.
- Pobudzanie wyobraźni plastycznej.
- Kształtowanie poczucia piękna.
- WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Konkurs adresowany jest do dzieci i młodzieży z przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów oraz kół plastycznych domów kultury z Chorzowa.
Obejmuje następujące kategorie:
- przedszkola
- szkoły podstawowe kl. 1 - 3
- szkoły podstawowe kl. 4 - 6
- szkoły podstawowe kl. 7 - 8 oraz gimnazja
Wychowankowie reprezentujący domy kultury będą przyporządkowani odpowiednio do powyższych kategorii.
- Każdy uczestnik może przedstawić do dwóch prac o wymiarach A4 lub A3 w dowolnej płaskiej technice
(na papierze/tekturze - prace wykonane na szkle lub drewnie nie będą brane pod uwagę). - Pod kierunkiem jednego nauczyciela może zostać zgłoszonych maksymalnie 20 prac.
- Opis pracy, który jest dołączony do regulaminu, należy czytelnie i kompletnie wypełnić DRUKOWANYMI LITERAMI, a następnie trwale umieścić na odwrocie każdej pracy.
- TERMIN:
Prace należy przesyłać lub dostarczyć osobiście do 8 marca 2019 roku na adres:
Młodzieżowy Dom Kultury
ul. Lompy 13
41 – 500 Chorzów
- NAGRODY:
- Komisja konkursowa, składająca się z chorzowskich artystów plastyków, nauczycieli plastyki oraz przedstawicieli teatru, przydzieli nagrody i wyróżnienia w każdej grupie wiekowej.
- O wynikach konkursu laureaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- O terminie uroczystego podsumowania i wręczenia nagród Organizator poinformuje laureatów tydzień przed planowaną uroczystością.
- UWAGI KOŃCOWE:
- Nauczyciel/opiekun może zgłosić chęć odebrania pracy w terminie do 30 dni od uroczystego wręczenia nagród. Przewiduje się jedynie możliwość odbioru osobistego prac z siedziby organizatora po zakończeniu wystawy, prace nie będą odsyłane przez organizatora. Po tym terminie organizatorzy nie zwracają nadesłanych prac, stają się one własnością organizatora
- Sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator.
- Koordynator imprezy: Justyna Kenig– j.kenig@mdkchorzow.pl
- Dodatkowe informacje - sekretariat@mdkchorzow.pl , tel. (032) 24-13-180
VI. KLAUZULA INFORMACYJNA :
- Zgłoszenie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu, wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów organizacyjnych Młodzieżowego Domu Kultury oraz na publikację prac i wizerunku w materiałach promocyjnych, prasie lokalnej, na stronie internetowej MDK, na profilu społecznościowym Facebook oraz na stronach internetowych instytucji współpracujących, do celów edukacyjnych i popularyzatorskich.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję Panią/Pana, że:
- administratorem danych uczestników konkursu jest Młodzieżowy Dom Kultury w Chorzowie ul. Lompy 13
- naszym inspektorem ochrony danych jest Zdzisław Korzuch i można skontaktować się z nim przez e-mail biuro@bitprotect.pl
- celem przetwarzania podanych danych jest możliwość realizacji zadań wynikających z ustawy Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty oraz wydanych do nich aktów wykonawczych, a także Statutu placówki, a podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
- celem przetwarzania podanych danych jest prowadzenie dokumentacji fotograficznej z wydarzeń odbywających się w placówce oraz promocji placówki, a podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
- uczestnikom konkursu przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jednak bez uszczerbku dla przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody;
- podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w konkursie;
- podane dane będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia konkursu; dokumentacja fotograficzna i dane umieszczane na stronie internetowej i portalu społecznościowym Facebook będą przechowywane przez okres prowadzenia strony internetowej, profilu społecznościowym Facebook administratora danych;
- dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- uczestnikom konkursu przysługuje prawo do żądania dostępu do danych oraz do ich sprostowania;
- uczestnicy konkursu mogą wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uważają, że przetwarzanie podanych danych narusza ich prawa lub RODO.
*Kartę zgłoszenia – należy trwale nakleić na odwrocie pracy konkursowej
XX EDYCJA MIEJSKIEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO „MÓJ TEATR” (NALEŻY WYPEŁNIĆ DRUKOWANYMI LITERAMI) |
|
Tytuł pracy :
…………………..…………………………………………………………………… |
|
IMIĘ I NAZWISKO
|
|
WIEK (proszę zaznaczyć kategorię) |
|
REPREZENTOWANA PLACÓWKA Nazwa placówki adres, tel./faks adres e-mail (może być pieczątka placówki) |
|
NAUCZYCIEL/OPIEKUN |
imię i nazwisko.…………………………………….………………. |