PATRONAT HONOROWY:
- Prezydent Miasta Chorzów
ORGANIZATOR:
- MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY W CHORZOWIE
PATRONAT MEDIALNY:
- portal „chorzowianin.pl”
CELE KONKURSU:
- Integracja środowisk tworzących amatorski ruch taneczny.
- Poszukiwanie inspiracji do twórczej choreografii.
- Stworzenie prezentacji artystycznej zgodnej z zaproponowaną tematyką.
- Wymiana pomysłów i doświadczeń.
- Rozwijanie talentów estradowych, popularyzacja walorów artystycznych i wychowawczych tańca.
- Promocja aktywności i sprawności fizycznej.
- Promowanie dziecięcej i młodzieżowej twórczości tanecznej.
- Popularyzacja aktywnych form spędzania czasu.
- Upowszechnianie nowych pozycji repertuarowych.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Konkurs przeznaczony jest dla grup tanecznych (5-20 lat) działających przy szkołach, przedszkolach, placówkach wychowania pozaszkolnego, domach kultury i stowarzyszeniach, znajdujących się na terenie Górnośląskiego Związku Metropolitalnego (czyli Chorzowa, Gliwic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Piekar Śląskich, Siemianowic Śląskich, Świętochłowic, Katowic, Tychów, Mysłowic, Jaworzna, Sosnowca i Dąbrowy Górniczej).
- W konkursie nie mogą brać udziału szkoły baletowe oraz prywatne szkoły tańca.
- Uczestnictwo w konkursie jest nieodpłatne.
- Kartę zgłoszenia dołączoną do regulaminu należy wypełnić czytelnie DRUKOWANYMI LITERAMI.
- Każda placówka może zgłosić maksymalnie trzy zespoły(liczące minimum 5 osób, a max. 15 osób każdy).
- Nie dopuszcza się występu wspólnego z instruktorem prowadzącym zespół.
- Czas prezentacji nie może przekroczyć 5 minut, zespołom nieprzestrzegającym ograniczenia czasowego zostanie przerwana prezentacja.
- Podkład muzyczny powinien być nagrany na płycie CD/MP3, która musi być opisana lub na pendrive w formacie MP3.
- Organizator gwarantuje profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie.
- Wymiary sceny Młodzieżowego Domu Kultury: głębokość: 5,5 m, szerokość: 11m (z kulisami).
- Uczestnicy Konfrontacji Tanecznych dojeżdżają na własny koszt.
- Ewentualny podział na grupy wiekowe dokonywany jest przez jurorów w zależności od ilości zgłoszeń.
- Podczas występu zespół nie może używać na scenie rekwizytów czy materiałów mogących zabrudzić scenę lub zagrażać bezpieczeństwu innych uczestników konkursu.(np. woda, konfetti, produkty sypkie, drabina).
TERMINY:
- Kartę zgłoszenia należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 14 listopada 2017 r. na adres organizatora: Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Lompy 13, 41- 500 Chorzów; Tel/fax: (032) 2413-180; e-mail:sekretariat@mdkchorzow.pl
- Organizatorzy zapewniają warunki sceniczne i obsługę techniczną prezentacji, zgodnie z informacjami podanymi na karcie zgłoszeń.
- Termin prezentacji: 22 listopada 2017 r. od godz. 10.30. Ogłoszenie wyników oraz uroczyste podsumowanie konkursu odbędzie się tego samego dnia, po zakończeniu wszystkich prezentacji.
- Ewentualna zmiana godziny prezentacji będzie uzależniona od ilości zgłoszeń. O wszelkich zmianach organizatorzy poinformują telefonicznie.
NAGRODY:
- Uczestnicy konkursu oceniani będą przez jury powołane przez organizatorów. Wszyscy uczestnicy i opiekunowie biorący udział
w konkursie otrzymają podziękowania od organizatorów. - O podziale nagród decyduje jury.
UWAGI KOŃCOWE
- Wszystkich wykonawców prosimy o przestrzeganie wcześniej ustalonego repertuaru oraz o opisanie i sprawdzenie płyt CDlub MP3 przed prezentacją.
- Zgłoszenie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu, wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów organizacyjnych Młodzieżowego Domu Kultury oraz na publikację wizerunku (zdjęć i nagrań wykonanych podczas imprezy) w materiałach promocyjnych, prasie lokalnej, na stronie internetowej MDK, na profilu społecznościowym Facebook oraz na stronach internetowych instytucji współpracujących, do celów edukacyjnych i popularyzatorskich.
- Sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator.
- Administratorem danych jest Młodzieżowy Dom Kultury w Chorzowie.
- Koordynator imprezy: Justyna Szturma (j.szturma@mdkchorzow.pl)