PATRONAT HONOROWY:
Prezydent Miasta Chorzów
ORGANIZATOR:
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY W CHORZOWIE
PATRONAT MEDIALNY:
portal „chorzowianin.pl”
I. CELE KONKURSU:
1. Rozbudzanie wśród dzieci i młodzieży zainteresowania fotografią.
2. Wzbudzenie wrażliwości i szacunku do osób starszych, przeszłości, upływu czasu i dokonujących się przemian.
3. Wymiana doświadczeń między młodymi twórcami i ich opiekunami.
4. Promocja talentów i umiejętności, prezentacja twórczości młodzieży szkolnej.
II. WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych oraz wychowanków domów kultury - mieszkańców Górnośląskiego Związku Metropolitalnego (czyli Chorzowa, Gliwic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Piekar Śląskich, Siemianowic Śląskich, Świętochłowic, Katowic, Tychów, Mysłowic, Jaworzna, Sosnowca i Dąbrowy Górniczej) oraz miejscowości ościennych.
2. Tematem fotografii mogą być ludzie, przedmioty, ciekawe miejsca związane z upływającym czasem.
3. Na adres organizatora należy przesłać do 2 fotografii w formie papierowej w formacie 15x21 (bez ramek i Passe-partout) oraz dołączyć zdjęcia nagrane na nośniku (CD/DVD) lub jako załącznik e-mail na adres sekretariat@mdkchorzow.pl (prace muszą być w formacie JPG o wymiarach 1200x1600 pikseli).
4. Prace wysłane tylko drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę!
5. Technika wykonania prac jest dowolna.
6. Opis pracy, który jest dołączony do regulaminu, należy dokładnie i czytelnie wypełnić DRUKOWANYMI LITERAMI oraz umieścić (przykleić) na odwrocie każdej pracy. Do prac należy dołączyć również podpisane oświadczenie* stanowiące załącznik do regulaminu.
7. Prace, które nie będą spełniały wyżej wymienionych wymogów, będą odrzucone.
8. Fotografie, na których będą się znajdować znaki lub cyfry (np. daty), będą dyskwalifikowane.
9. Koszty przygotowania i dostarczenia prac ponosi uczestnik konkursu.
III. TERMINY:
1. Prace należy przesyłać do 15 listopada 2016 r., na adres: Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Lompy 13, 41-500 Chorzów
(z dopiskiem KONKURS FOTOGRAFICZNY „PAMIĘTAMY…”) oraz na adres e-mail: sekretariat@mdkchorzow.pl
2. Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 23 listopada 2016r. o godz. 13.00 w Młodzieżowym Domu Kultury w Chorzowie. Organizatorzy poinformują laureatów o werdykcie jury pisemnie (fax, e-mail) lub telefonicznie.
IV. NAGRODY:
1.Powołane przez organizatorów jury dokona oceny nadesłanych prac oraz zadecyduje o podziale nagród. Decyzje jury są ostateczne.
2. Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych:
a) gimnazjaliści,
b) uczniowie szkół ponadgimnazjalnych.
3. Organizatorzy przewidują nagrody rzeczowe dla laureatów I, II i III miejsca dla każdej grupy wiekowej.
4. Wybrane nagrodzone prace zostaną wyeksponowane w Młodzieżowym Domu Kultury.
5.Laureaci dojeżdżają na podsumowanie konkursu na własny koszt.
V. USTALENIA KOŃCOWE:
1. Zgłoszenie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów organizacyjnych Młodzieżowego Domu Kultury oraz na publikację prac i wizerunku (zdjęć i nagrań wykonanych podczas imprezy) w materiałach promocyjnych, prasie lokalnej, na stronie internetowej MDK, na profilu społecznościowym Facebook oraz na stronach internetowych instytucji współpracujących, do celów edukacyjnych i popularyzatorskich.
2.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystywania wyróżnionych i nagrodzonych prac w materiałach promocyjnych imprezy.
3. Organizatorzy nie zwracają nadesłanych prac, stają się one własnością organizatora.
4. Sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator.
5. Administratorem danych jest Młodzieżowy Dom Kultury w Chorzowie.
VI Konkurs Fotograficzny "Pamiętamy..."
Ważne daty
2016-11-15: Ostateczny termin przyjmowania prac na konkurs "Pamiętamy..."
2016-11-23: Rozstrzygnięcie konkursu "Pamiętamy..."
Do pobrania